Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Johanna - 27 februari 2009 16:57

Jag som inte skulle handla något mer kom hem med en handväska. Vid närmare eftertanke så behövdes den faktiskt för jag har ingen bra väska att ha till begravningen. Vet inte när jag köpte en väska senast... alla mina är jätte trasiga och antingen för små eller för stora... tror att den här blir bra i storlek.=)


haha jag kanske ska göra som många andra och börja lägga upp bilder på allt jag köper och vad jag har på mig varje dag. Nej skulle inte tro det! Jag tycker visserligen att det är ganska kul när vissa gör så. men jag kan inte riktigt se mig själv syssla med sånt...


/Johanna

Av Johanna - 27 februari 2009 14:19

Idag har jag varit på IKEA med mormor och mamma. Hittade en jätte söt rund liten lampa som jag ska ha i vårt sovrum/vardagsrum och sen var det en massa sånt som går åt som diskborstar, påsklämmor, ljus mm och ett diskställ för vårat har börjat trilla isär och jag tyckte det var lättare att köpa ett nytt än att skruva ihop det gamla.=P Letade prydnadskuddar, men hittade inga till det priset som jag kände var okej att betala men sen hittade jag 2 på hemtex.=) Dom är dock vita så jag undrar hur länge de kommer vara det!? Jag kan ju alltid sy egna överdrag vid senare tillfälle. Så nu kommer jag slippa behöva plocka undan kuddarna när vi får främmande... dom vi har nu har jag sytt på mellanstadiet och jag är inte stolt över dom, så när jag vet att jag ska få främmande hamnar dom i garderoben. Ev så kommer dom nya kuddarna hamna på sängen, jag har inte riktigt bestämt mig.


Var på Hööks men hittade inget... Ska lägga en order hos Börjes istället.


Nu ska vi ner till centrum och kolla i lite mer affärer. Man får mycket motion när man är här.=P Men jag ska nog inte handla något för det kommer gå åt pengar när jag beställer från Börjes och sen är det ju ny månad snart och då är det boxhyra och foder som ska betalas. Det som är mest surt är att mitt ena kraftfoder håller på att ta slut och den säcken (20 kg) kostar 575 kr om den inte gått upp mer sen jag frågade senast!


/Johanna 

Ovido - Quiz & Flashcards