Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Johanna - 11 februari 2009 16:53

Nu känner jag mig nöjd! Har bakat bröd som jag tänkt göra hur länge som helst. Blev även sugen på något gott så det blev en sats med chokladbollar också. Provade att använda sötningsmedel i dom, det var helt okej!

Har även hunnit med att hämta potatis i matkällaren och burit in mer ved. Sen tog jag mig i kragen och har börjat förbereda inför deklarationen. Är man egen företagare så är det ju lite att förbereda innan allt ska in till revisorn.

Nu sitter jag och äter soppa och nybakat bröd.*gott*


/Johanna

Av Johanna - 11 februari 2009 11:42

Nu när jag tittar ut så ser jag att det börjar falla lite snö... Tråkigt måste jag säga för jag vill verkligen ha vår och varmt nu! Jag vill ut och rida långa turer ute i skogen och inte behöva bry mig om Faune blir svettig eller inte.


Jag red nu på förmiddagen igen och det gick jättebra idag också! Red hela passet utan stigbyglar och det var väldigt givande. Han jobbar på jättebra och är väldigt lyhörd och känslig. Det är häftigt att känna hur han mjuknar och börjar jobba... Ibörjan på varenda pass är han låst i bogarna men med lite serpentiner och andra mjukgörande övningar lossnar det och vi kan börja jobba på den uppbyggande ridningen.=)


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards