Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Johanna - 8 februari 2009 19:26

Jag längtar verkligen till sommaren och alla tävlingar! Atmosfären, träffa vänner, fina hästar och roliga och spännande tävlingar!

Team Just for fun!  High Chaparral sommaren-06

Sena men roliga kvällar!

I somras satt jag till efter kl 01.00 på natten och tittade på team sorting. Det här kortet är inte taget så sent utan straxt efter kl 20 på High Chaparral sommaren -06

Även detta HC sommaren -06.

Sand överallt och varmt!!! Det är mitt första minne av HC tävlingen!=P Tyvärr har vädret inte varit riktigt lika bra de senaste åren... Hoppas på soligt men inte för varmt detta år! Det blir som en gryta uppe vid arenan när det är för varmt. Lagom är bäst!=)

Umgås med vänner!

och ha skoj!!!!


/Johanna













Av Johanna - 8 februari 2009 14:36

Äntligen mår jag bättre!=) Där emot ligger Mats i 40 graders feber + magsjuka! Jag som ska åka dit imorgon. Jag måste till Faune annars hade jag lika gärna kunnat stanna här hemma. Tur att vi har vår egen stuga och att han kan bo hemma hos sina föräldrar tills han är frisk. Jag vill inte få hans baciller!!!!! Nu har jag varit sjuk för minst ett år framåt!;)


Jag har alltid skött andras hästar och sagt till mig själv att om jag någon gång skaffar häst så ska jag sköta den själv så mycket som möjligt! Jag tycker att M & L får sköta Faune tillräckligt mycket bara de dagarna som jag är iväg och jobbar på annan ort.

Vi ligger efter i vårat träningsprogram och jag mår inte bra av allt soffliggande som blir när man är sjuk. Jag måste röra på mig för nu börjar min nacke protestera...


Nu är det fika dags för mig. Håller fortfarande min äta ofta och lite diet...


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards