Direktlänk till inlägg 17 juli 2009

Stort smile idag!=)

Av Johanna - 17 juli 2009 12:43

Haha jag bara älskar att retas!=) Idag råkade Tommy skriva lite fel på bloggen så istället för att Linnéas Rebecka gick igenom veterinärbesiktningen så gick Rebeckas Linnéa igenom!=) Kunde inte låta bli att skicka ett sms till Linnéa och gratulera till att hon gick igenom! Kunde inte heller låta bli att kommentera lite på Tommys blogg!:D Egentligen så var det väl inte så roligt men jag är väldigt trött och då är minst lilla VÄLDIGT kul! Så efter att ha fått ett gott skratt av Tommys felskrivning så känner jag mig mycket gladare och även lite piggare!=)


Gick ut och la mig i solen en liten stund förut. Jag är väldigt rastlös så det blev en väldigt kort stund. När jag ligger där och blundar så tycker jag att det låter som om något går i gräset ovanför mitt huvud, öppnar ögonen och där står Orvar (katten) och tittar väldigt fundersamt på mig. Han undrade nog vad jag höll på med.:D Men idag ville inte den dumma katten prata med mig, skillnad var det igår när jag försökte få lite fina kort på honom. Då skulle han bara vara i mitt knä!:S


/Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 3 mars 2010 17:12


Hej hopp! Nu är jag här igen!   Har tråkigt och är inte alltför nöjd med min blogg som jag skriver i vanligtvis så jag var tvungen att prova här igen. Snurrigt det blir när man inte är van. Tog hundra år innan jag ens hade lyckats logga in!   ...

Av Johanna - 20 juli 2009 09:55

Jag kommer att blogga i http://johanna-faune.blogspot.com   Den bloggen har precis som denna begränsat utrymme för bilder och sen var den jobbiga att lägga in flera bilder i eller så var det jag som gjorde fel. Hur som så kommer jag använda min blogg...

Av Johanna - 20 juli 2009 04:30

Efter lite funderande så kom jag på att jag provar och gör en blogg på blogg.se. Har försökt med det förut men då var namnet upptaget och jag kom inte på nåt annat som jag ville ha just då.   Men nu har jag http://johannaofaune.blogg.se   Vet ännu in...

Av Johanna - 19 juli 2009 21:16

Jag vill använda mig av mer bilder så jag har gjort en ny blogg! Vet inte om jag tycker om den än. Lite svårare att jobba med, men jag provar några dagar så får jag se.   Ni hittar mig på http://johanna-faune.blogspot.com   /Johanna ...

Av Johanna - 19 juli 2009 10:41

Just nu är det uppehåll men för bara några minuter sen öste regnet ner! Det lär nog komma mer för det är riktigt mörkt! Appropå mörkt så trodde jag att jag var jätte duktig och vaknade tidigt, men jag hade inte ens kommit ur sängen när mitt alarm som...

Ovido - Quiz & Flashcards