Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

Vad händer?

Av Johanna - 15 juli 2009 17:34

Har precis ätit middag hos "svärmor". Orkade inte laga middag för idag hände det där konstiga igen... Jag var inne lite för länge i lagårn där jag har hästen och ett tag efter att jag kommit hem där ifrån så fick jag en allergi attack och svimmade på golvet i köket. Som tur var så stod M i dörren och pratade med mig, så efter att jag kvicknat till lite hjälpte han mig in till sängen där jag sen låg halvt medvetandet och halvt inte. M fick laga lunch och jag fick i mig lite mat sen sov jag i en timme. Försökte sen gå och fixa lite fika. 4 gånger fick jag gå och lägga mig innan jag hade fått fram 2 bullar och lite dricka. Fattar inte att jag blivit så allergisk! Förut så reagerade jag med att få feber, kräkningar och kallsvettningar om jag fuskade med halvmasken när jag var hos "dammiga" djur (tex grisar). Det var länge sen jag hade feber men istället har jag ju börjat svimma!!! Har ju mycket hellre feber! Skönt att det inte händer så ofta, men riktigt läskigt är det. Kände av det i måndags också men då gick jag bara och kände mig hängig och lite snurrig.

Nu mår jag bra men har massor att ta tag i... Golvet måste städas. Plockade lite kantareller under ridturen som måste rensas och diska måste jag ju också göra eftersom min diskmaskin M åt hemma hos sin mamma.;) Näe skämt å sido det här är sån disk som jag vanligtvis diskar och M diskar disken från middagen. Lite hjälper han till hemma iallafall... att jag sen måste diska om en hel del för att han fuskar det är en annan femma!:D

Bäst att börja göra lite nytta!


/Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 3 mars 2010 17:12


Hej hopp! Nu är jag här igen!   Har tråkigt och är inte alltför nöjd med min blogg som jag skriver i vanligtvis så jag var tvungen att prova här igen. Snurrigt det blir när man inte är van. Tog hundra år innan jag ens hade lyckats logga in!   ...

Av Johanna - 20 juli 2009 09:55

Jag kommer att blogga i http://johanna-faune.blogspot.com   Den bloggen har precis som denna begränsat utrymme för bilder och sen var den jobbiga att lägga in flera bilder i eller så var det jag som gjorde fel. Hur som så kommer jag använda min blogg...

Av Johanna - 20 juli 2009 04:30

Efter lite funderande så kom jag på att jag provar och gör en blogg på blogg.se. Har försökt med det förut men då var namnet upptaget och jag kom inte på nåt annat som jag ville ha just då.   Men nu har jag http://johannaofaune.blogg.se   Vet ännu in...

Av Johanna - 19 juli 2009 21:16

Jag vill använda mig av mer bilder så jag har gjort en ny blogg! Vet inte om jag tycker om den än. Lite svårare att jobba med, men jag provar några dagar så får jag se.   Ni hittar mig på http://johanna-faune.blogspot.com   /Johanna ...

Av Johanna - 19 juli 2009 10:41

Just nu är det uppehåll men för bara några minuter sen öste regnet ner! Det lär nog komma mer för det är riktigt mörkt! Appropå mörkt så trodde jag att jag var jätte duktig och vaknade tidigt, men jag hade inte ens kommit ur sängen när mitt alarm som...

Ovido - Quiz & Flashcards