Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Johanna - 2 juli 2009 14:11

Nu är transporten bokad! Det blir 2 veckor hemma på ön för Faune. Jag åker dit innan honom och gör hagar och så. Jag ville köra dit honom en tisdag men det vill inte min bror för han kände att han var tvungen att jobba. Skulle kunnat kört honom helgen innan men jag jobbar på måndagkvällen och det känns fel att boka om det och jag vill inte ha honom ensam ute på ön, när ingen annan är där...

Hoppas att vädret är okej. Inte för varmt och inte en massa regn.

Åhh jag längtar!!! Förra gången så blev han jätte mysig. Jätte social och både jag och min bror kunde stå och mysa med honom jätte länge på kvällarna!<3

Om några veckor ser det ut så här!=)


/Johanna

Av Johanna - 2 juli 2009 09:49

Ja idag när jag hämta Faune från hagen så såg jag att idag blir det bus och det blev det! Jag var helt slut efter vår ridtur. Det var inte han!;) Han hade krafter till flera timmar till... Men han gick riktigt fint då och då.

Hann även fixa till hans hovar.=) Passade på nu eftersom det var lite fukt i gräset som gjorde hovarna lite mjukare.


Igårkväll kom det bara 2 tjejer, men det gjorde inget för det gick jättebra i allafall. Ikväll ska det vara 3 tjejer som kommer... ska bli spännande att se om alla kommer eller om det blir som igår. Tjejerna igår bokade sig vidare så jag ska till dom redan nästa vecka igen.=)


Jag kom precis på att jag vill nog ta med Faune hem till ön i sommar. Det innebär i sånafall att jag inte kan åka till Axevalla. Men om han följer med i år så ska jag försöka vara 3 veckor på ön. Måste bara höra med lillebror först så att han kan tänka sig att köra honom.


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards