Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Johanna - 3 juli 2009 20:39

Nu är jag hemma på ön!=) <3

Välkomnadet blev värsta åskovädret! Var länge sen jag var med om sån åska! Höll på länge och intensivt.


Jag min klant har bränt mig! Jag har inte smörjt in mig idag så jag får skylla mig själv!


Årets första dopp blev idag! Varmt och skönt men en massa alger! Fick gå långt innan vi kunde hitta ett hyfsat ställe att bada på. Både vanliga alger och blågröna.=( Äckligt värre! Det är 22 grader i vattnet så det är inte så konstigt att det är alger.


Imorgon ska jag börja med att fixa hage till Faune.


Nu ska jag fortsätta vara social med släkten. Vi har riktigt härligt! Det är fortfarande över 20 grader i luften och vi sitter på vår uteplats och ser på segelbåtar som seglar långt borta i solnedgången! Jätte fint!<3


/Johanna



Ovido - Quiz & Flashcards