Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Johanna - 6 juli 2009 11:02

Hagen är fixad, eller det fattas ca 100 meter eltråd. Gjorde en större hage så jag måste köpa mer tråd.=) Fast det gör inget för det är ju sånt som alltid går åt. Ska bli kul att få umgås med Fånis i 2 veckor.


Men jag har kommit på att för att jag ska må bra så måste jag se till att fixa allt själv. Orkar inte med allt tjaffs som är jämt! Men för att jag ska fixa allt själv måste jag nog bli miljonär. Jag behöver en bil och transport som är godkända för B-kort. Helst skulle jag nog behöva en egen gård bara för att slippa bli osams med pojkvännen om vart Faune ska bo.

Hmmm det är nog regnets fel att jag är så down just nu, eller kombinationen med tråkigt väder och allergi!

Jaja jag har ju nåt att kämpa mot!;) Att bli miljonär alltså...


Mitt jobb blev precis avbokat. Det ska vara visning på den gården där hon jobbar. Sist hade det kommit 80 personer, jag vill inte trängas med 80 personer och absolut inte gå omkring med kjol och kavaj på en gård när det är visning. Snacka om att jag skulle sticka ut i mängden!:D

Så om jag inte hittar nåt datum eller får nåt avbok/ombok så ska jag inte dit förens efter min semester i mitten på augusti... Vi hade redan en tid bokad då.


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards