Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Shopping, shopping och shopping!

Av Johanna - 27 februari 2009 14:19

Idag har jag varit på IKEA med mormor och mamma. Hittade en jätte söt rund liten lampa som jag ska ha i vårt sovrum/vardagsrum och sen var det en massa sånt som går åt som diskborstar, påsklämmor, ljus mm och ett diskställ för vårat har börjat trilla isär och jag tyckte det var lättare att köpa ett nytt än att skruva ihop det gamla.=P Letade prydnadskuddar, men hittade inga till det priset som jag kände var okej att betala men sen hittade jag 2 på hemtex.=) Dom är dock vita så jag undrar hur länge de kommer vara det!? Jag kan ju alltid sy egna överdrag vid senare tillfälle. Så nu kommer jag slippa behöva plocka undan kuddarna när vi får främmande... dom vi har nu har jag sytt på mellanstadiet och jag är inte stolt över dom, så när jag vet att jag ska få främmande hamnar dom i garderoben. Ev så kommer dom nya kuddarna hamna på sängen, jag har inte riktigt bestämt mig.


Var på Hööks men hittade inget... Ska lägga en order hos Börjes istället.


Nu ska vi ner till centrum och kolla i lite mer affärer. Man får mycket motion när man är här.=P Men jag ska nog inte handla något för det kommer gå åt pengar när jag beställer från Börjes och sen är det ju ny månad snart och då är det boxhyra och foder som ska betalas. Det som är mest surt är att mitt ena kraftfoder håller på att ta slut och den säcken (20 kg) kostar 575 kr om den inte gått upp mer sen jag frågade senast!


/Johanna 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 3 mars 2010 17:12


Hej hopp! Nu är jag här igen!   Har tråkigt och är inte alltför nöjd med min blogg som jag skriver i vanligtvis så jag var tvungen att prova här igen. Snurrigt det blir när man inte är van. Tog hundra år innan jag ens hade lyckats logga in!   ...

Av Johanna - 20 juli 2009 09:55

Jag kommer att blogga i http://johanna-faune.blogspot.com   Den bloggen har precis som denna begränsat utrymme för bilder och sen var den jobbiga att lägga in flera bilder i eller så var det jag som gjorde fel. Hur som så kommer jag använda min blogg...

Av Johanna - 20 juli 2009 04:30

Efter lite funderande så kom jag på att jag provar och gör en blogg på blogg.se. Har försökt med det förut men då var namnet upptaget och jag kom inte på nåt annat som jag ville ha just då.   Men nu har jag http://johannaofaune.blogg.se   Vet ännu in...

Av Johanna - 19 juli 2009 21:16

Jag vill använda mig av mer bilder så jag har gjort en ny blogg! Vet inte om jag tycker om den än. Lite svårare att jobba med, men jag provar några dagar så får jag se.   Ni hittar mig på http://johanna-faune.blogspot.com   /Johanna ...

Av Johanna - 19 juli 2009 10:41

Just nu är det uppehåll men för bara några minuter sen öste regnet ner! Det lär nog komma mer för det är riktigt mörkt! Appropå mörkt så trodde jag att jag var jätte duktig och vaknade tidigt, men jag hade inte ens kommit ur sängen när mitt alarm som...

Ovido - Quiz & Flashcards