Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Kunde inte låta bli...

Av Johanna - 28 februari 2009 12:01

Precis när jag hade lagt mig igår kväll vid ca 23.30 fick jag ett sms... först tänkte jag inte kolla vem det var ifrån men nyfiken som jag är var jag tvungen.=P Det var en kund som behövde en rengöring.=) Bra jobb jag har... produkterna säljer sig själva.=) Det enda jag behöver göra är skriva en faktura och ge produkten till grannen som är arbetskamrat med denna kvinna så levererar hon den.=) Kunden som smsade är en av mina bästa kunder. Det är så roligt för hon är jättekänslig och haft jätteproblem att hitta hudvårdsprodukter till sin torra hy, men mina produkter fungerar jättebra så hon har handlat regelbundet i över 2 års tid nu.=) Det är roligt att kunna hjälpa personer som haft problem under lång tid! Nöjda kunder är det viktigaste som finns! Jag försöker hjälpa min kunder så gott jag kan med byten mm om det skulle behövas


Även idag har jag varit i centrum. Eftersom jag gett mig själv shopping förbud så tog jag inte ens med plånboken. Vi skulle se om vi kunde hitta en lite större väska till mamma för hon tyckte att den hon köpte igår är på gränsen till för liten... Jag undrar om dom har väskor på Wedins säger jag, men i dörröppningen upptäckte jag att det hade dom inte men det kändes dumt att vända i dörren så jag gick in... Hihi halva priset på rea priset!=) Jag köpte ett par "arbetsskor" för 125 kr (mamma köpte) min plånbok var ju inte med... Arbetsskor är inte såna arbetsskor som var arbetsskor för mig förut utan nu är arbetsskor högklackade fin skor.=)


Nu är det defenitivt shopping stopp! ;)


/Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 3 mars 2010 17:12


Hej hopp! Nu är jag här igen!   Har tråkigt och är inte alltför nöjd med min blogg som jag skriver i vanligtvis så jag var tvungen att prova här igen. Snurrigt det blir när man inte är van. Tog hundra år innan jag ens hade lyckats logga in!   ...

Av Johanna - 20 juli 2009 09:55

Jag kommer att blogga i http://johanna-faune.blogspot.com   Den bloggen har precis som denna begränsat utrymme för bilder och sen var den jobbiga att lägga in flera bilder i eller så var det jag som gjorde fel. Hur som så kommer jag använda min blogg...

Av Johanna - 20 juli 2009 04:30

Efter lite funderande så kom jag på att jag provar och gör en blogg på blogg.se. Har försökt med det förut men då var namnet upptaget och jag kom inte på nåt annat som jag ville ha just då.   Men nu har jag http://johannaofaune.blogg.se   Vet ännu in...

Av Johanna - 19 juli 2009 21:16

Jag vill använda mig av mer bilder så jag har gjort en ny blogg! Vet inte om jag tycker om den än. Lite svårare att jobba med, men jag provar några dagar så får jag se.   Ni hittar mig på http://johanna-faune.blogspot.com   /Johanna ...

Av Johanna - 19 juli 2009 10:41

Just nu är det uppehåll men för bara några minuter sen öste regnet ner! Det lär nog komma mer för det är riktigt mörkt! Appropå mörkt så trodde jag att jag var jätte duktig och vaknade tidigt, men jag hade inte ens kommit ur sängen när mitt alarm som...

Ovido - Quiz & Flashcards