Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Johanna - 26 januari 2009 16:33

Har nu så sakteliga börjat vakna till liv... Tänk vad en dusch och lite makeup kan göra!=P


Ska om ca en timma åka till V-by och gå på möte... å träffa min underbara kollegor! Alltid kul och inspirerande!=) Blir sista mötet i V-by då dom istället kommer ligga varannan onsdag i Västervik. Kommer sakna att bara ha 1 mil att åka (2 fram och tillbaka) nu blir det istället lite drygt 5 mil (10-11 mil fram och tillbaka). Vi får helt enkelt försöka samåka för vi är ju några här ifrån!=)


/Johanna

Av Johanna - 26 januari 2009 10:43

Jag har vänt på mitt dygn tror jag! Eller så är det dom 3 nätterna där jag sov så skönt som gör att jag inte somnar på kvällarna... helt psykist tänker jag då... jag sover lite längre idag. Vad händer då? Jo jag ändrar ju mina tider... jag ligger nog i sängen lika länge som vanligt bara andra tider... istället för 22.00 till 07.30 så blir det 00.00 till 09.30 Aha känner mig som en död sill!=P


Nu är det stalldags. Sent värre!!!!=(


/Johanna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards