Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Johanna - 22 januari 2009 21:33

Haha satt precis och tittade på konståkning... det var en fransos som nu tävlar för italien som körde ett program till countrymusik. Programmet avslutades till Cotton eye joe. Det var jätte bra, väldigt underhållande. Han gick upp i ledning!!!=)


/Johanna

Av Johanna - 22 januari 2009 11:51

Dagens lasso träning gick jätte bra!=) Inga konstiga utsläpp för en gångs skull!=)


Morgonens stallbesök är avklarat och nu sitter jag här och känner mig helt vimsig. Fakturorna på mitt mobilabredband har inte annat än krånglat. Nu hoppas jag att allt är rätt efter att ha suttit en halvtimme i telefonkö samt pratat med någon om fakturan....


Jag har sovit så gott nu i 2 nätter så jag funderar på om det är något där jag vanligtvis brukar sova... En del människor är ju jätte noga med vart sängen står i rummet... För tillfället sover jag med huvudet i fotänden i hopp om att inte bli smittad av min pojkvän som har influensa och jag har sovit super skönt!!!! Men jag är ändå trött!


/Johanna



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards