Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Johanna - 4 januari 2009 21:14

Vilken temperatur skillnad! Ute är det minst 15 minusgrader och inne har jag 32 grader varmt!!! Eldar, så vår lilla stuga på 1 rum och kök blir snabbt varm! När jag kom hem från styrelsemöte vid 19.30 var det 19 grader i rummet och 16 i köket. Min lilla pålle har fått ett extra täcke på sig idag, det är inte ofta det händer!

/Johanna

Av Johanna - 4 januari 2009 11:58

Igår hittade jag en sadel som jag vill köpa bara den passar min häst... Problemet var då att det är inte länge sedan jag köpte en ny sadel och jag kände att jag inte har råd att köpa ytterligare en sadel.

Jag kunde inte somna igår kväll utan låg och funderade på vart jag skulle annonsera ut min sadel och jag hittade lite fler grejer som jag skulle kunna sälja för att få ihop pengarna till den nya sadeln... I alla fall så skickade jag ett sms till den gamla ägaren av min sadel och sa att jag skulle sälja sadeln så om hon vet om någon som letar sadel så får hon gärna hänvisa till mig. Imorse när jag var i stallet hade jag fått ett sms med ett bud på sadeln från den gamla ägaren. Dock lägre än vad jag köpte den för men jag satte ett motpris och sedan kom vi överens om ett pris. JIPPI!!! Nog för att jag kommer sakna sadeln för den är riktigt skön att rida i och Faune går jättebra, men jag behöver ju en Ropingsadel! Vet ju inte om den sadeln som jag hittat på annons passar, men om inte annat så har jag ju pengar nu till att köpa en annan som passar.=)

/Johanna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards