Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Johanna - 15 januari 2009 21:46

Nu har jag fått tillbaka bilen. Nu fungerar den!=) däremot fick jag domen om mitt avgassystem!!!! Det främre avgasröret måste bytas eller svetsas. Att svetsa det är att skjuta på problemet och fördubbla kostnaden på reparationen när det blir problem nästa gång! Vad gör man 5500 nu eller drygt 10 000 om något eller några år!? Har jag kvar bilen om något eller några år. Hur många gånger kan man laga det genom att svetsa? Nu snurrar det i huvudet igen. Tur att jag fått 2 nätter med sömn för nu blir det sömnlöst igen!=(


/Johanna

Av Johanna - 15 januari 2009 14:30

Hihi även idag har jag varit på ett ställe som inte är mitt favorit ställe, men det är ett ställe som jag fått vant mig vid och som jag spenderat en hel tid på.... Sjukhuset. Idag har jag hunnit med ett besök hos min diabetessjuksköterska, ett besök hos dietisten och sist ögonbottenundersökning. Det sista är inte roligt alls, mina pupiller fyller upp hela mina ögon just nu. Dock var detta en ganska bra dag att gör just den undersökningen på... det är mulet ute!!!=) Brukar lyckas pricka in dagar med strålande solsken vanligtvis och det gör ajajajajaj i ögonen!


Det är snart dags att göra mig i ordning och åka och jobba. Eftersom jag skulle till ögon så skippade jag makeupen i morse, men den måste ju på nu när jag ska iväg och jobba. Hoppas mina pupiller ser normala ut ikväll. Pinsamt annars! Nu ser jag i alla fall ordentligt, det gjorde jag inte förut... Tur jag hade "privatchauffören mamma" med mig!=)


Måste ringa och kolla om bilen är klar också. Jag börjar jobba straxt efter kl 17 och bilverkstaden stänger kl 17 så det passar bra.=) Får låna in privatchauffören igen! Hihi vilken tur att jag har henne!=)


Jag saknar mitt lasso! Det ligger i bilen på bilverkstaden! Jag får kasta lite imorgon istället. Nu är det ju fruset igen så då fungerar det att stå hemma på ladugårdsplanen och kasta utan att repet blir lerigt!=)


/Johanna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards