Alla inlägg den 23 april 2009

Av Johanna - 23 april 2009 23:01

Idag har jag varit i V-by på fm. Handlat mat, foder till hästen och varit på banken. Mats och jag tog en fika på Odal (Granngården) innan vi åkte hemåt. (i varsin bil)


På eftermiddagen tog jag mig i kragen och släpade ut trädgårdsmöblerna och tvättade av dom. Sen letade jag fram kartongen med grillen som Mats fick i födelsedagspresent och började montera ihop den. Mats fick avsluta för jag lagade mat. Så imorgon blir det grillpremiär i det här huset. Vi har ju bara bott här i 4 år så det kanske är på tiden.. :D


Min kompis Karin kommer hit imorgon. Vi ska fika, promenera och grilla. Sen ska vi hem till Karin för hon ska ha en visning av sexleksaker för mina kompisar. Ikväll var jag hos henne och visade mina hudvårdsprodukter för hennes kompisar.:)


När jag kom hem satte jag mig och skulle lägga en order. Men jag får inte igenom betalningen. Åhhh vad sur jag blir!!!! :( Får prova imorgon bitti igen...


Nu är det sovdags.


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards