Alla inlägg den 9 april 2009

Av Johanna - 9 april 2009 19:58

Tjoho! Internet går segare än segt, hittar ingen 3g täckning till mitt bredband men däremot får jag in GPRS täckning men då går det ju segt. Bättre det än ingenting!=)


Vid 15-tiden var vi ute på ön! När vi kom till hamnen i Fyrudden så tittade solen fram, sen var den framme från och till under båtresan. När vi la till tittade den fram och sen har den varit framme i stort sett hela tiden.=)


Jag har kastat lasso men det känns inget bra. Vet inte varför men jag får verkligen inte rätt känsla och lassot landar fel hela tiden.=(


Vi har suttit ett tag i trädgårdsmöblerna och ätit chips och druckit lite rött vin.=) Härligt!


/Johanna

Av Johanna - 9 april 2009 10:02

Idag duggregnar det och är grått ute.=( Hoppas på att vädret blir bättre om några timmar... det är så träligt att köra grejer på färjan när det regnar! Allt blir verkligen blött och vi är ju 1 person extra nu i och med att mormor är med, så det blir för trångt att trycka in både människor och packning i den lilla hytten! I övrigt är det ingen liten båt. Jag tror att den är närmare 10,5 meter så plats med packningen har vi allt!


I helgen så har jag bestämt att det ska se ut så här och tittar man på vädret så ser det ju lovande ut!


Det kommer säkert uppdateringar även i helgen bara jag hittar lite täckning till mitt mobila bredband. Ibland lyckas jag, ibland inte. Sist jag försökte höll jag på och flyttade runt dongeln i 45 minuter! Jag som har så dåligt tålamod med sånt...


/Johanna


























Ovido - Quiz & Flashcards