Alla inlägg den 8 april 2009

Av Johanna - 8 april 2009 18:12

Nu är jag hemma hos mor och far igen. Packade bilen vid 8 imorse av gav mig av mot stallet. Där hittade jag alla hästar utom min egen. Hittade ju självklart honom också men inte på en gång, han låg och sov i hagen och var inte alls glad att bli väckt! Det var inga glada öron framåt som det brukar vara där inte! Fick med honom ner till stallet men vi gjorde inget speciellt utan bara stod där tillsammans ett tag, sen släppte jag tillbaka honom och fodrade lite mer ensilage innan jag åkte hemåt mot mor och far.


Mitt på dagen så träffade vi mormor som åkt från sthlm idag vid affären och handlade tillsammans inför påskhelgen.

Sen var vi en sväng till min lillebrors lägenhet som han har renoverat och ska sova i för första gången i natt. Min inflyttningspresent till honom blev en flaska Jäger.. Han fick även sin födelsedagspresent idag, lite drygt en månad för sent, 6 whiskeyglas på rund fot.

Vi har även tagit en promenad till Handelsträdgården här och köpt gurkor. Sån skillnad på smak från såna man köper i affären!=)


Det har varit helt okej väder ända tills för några timmar sen då började det regna.


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards