Alla inlägg den 6 april 2009

Av Johanna - 6 april 2009 14:17

Idag blev det fotbad för Faune. Han stod i nästan 2½ timme, men det var lugnt för han stod och åt hela tiden.=) Jag tänkte vad ska jag hitta på i drygt 2 timmar, men precis när jag skulle låsa ytterdörren så kom jag på att jag kunde ta med mig min bokföring och fixa det sista inför deklarationen.=) Det tog mig 2 timmar så det var precis lagom. Fick även ett samtal från en kund som nappade på mitt erbjudande, så det var en bra förmiddag. När jag kom hem och kollade mailen så hade jag fått svar där ang mitt erbjudande, så idag har det blivit en del försäljning och dagen är ju långt ifrån slut!=) 


Nu ska jag snart ställa mig och göra köttbullar. Tog dom sista ur frysen förra veckan så nu ska jag göra en ny sats och frysa in.=) Blir mycket billigare och godare än köpta.=)


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards