Alla inlägg den 18 april 2009

Av Johanna - 18 april 2009 15:45

Idag red jag på morgonen. Han gick lika fint idag som igår morse.=)

Sen har jag spenderat en stor del av dagen i Borgs ridhus och tittat på clinic med Tommy Bäcklund. Snappade upp en bra sak som han lärde ut idag så helst av allt skulle jag vilja åka och rida på en gång, men just nu lagar jag middag och sen ska jag åka in till klubbstugan för vi ska ha grillkväll med westernklubben ikväll. Så imorgon bitti får jag prova!=)

Jag äter ju middag nu så jag ska bara "social grilla" en korv sen ikväll. Tänkte att jag skulle göra mig en pastasallad att ta med för då kan jag äta det till lunch imorgon också.

Det nya som jag lärt mig idag är egentligen inget nytt från Tommys sida utan det är bara jag som inte har sett vilken skillnad det gör på hästen tidigare...


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards