Alla inlägg den 19 april 2009

Av Johanna - 19 april 2009 14:23

Var ute en sväng på fm på en liten kort ridtur. Provade min nya upptäckt från gårdagens clinic. Faune sa va f*n håller du på med, men efter ett tag fattade han. Jag märkte ju skillnaden på att göra så och på vad jag vanligtvis gör. Dock var det inget som fungerade för mig för det blev statisk belastning på min nacke och jag känner redan av det. Hur ska jag lösa detta??? Han går ju fel när jag gör som jag brukar, han går mer på bogarna och skjuter ut baken.*suck*


Klubbens ordförande ringde till mig förut, vet inte om min kompis sagt nåt eller om han bara ville kolla läget. Nu hade jag ju lugnat ner mig så jag gjorde som jag alltid gör med allt i mitt liv. Låtsas som ingenting, allt är lugnt! Fast innerst inne så tycker jag oftast inte det... Det som hände igår var ju inget riktat mot mig, men jag blev ändå väldigt ledsen och besviken.


Jag skulle ju åkt på styrelsemöte snart, men jag orkar verkligen inte. Jag har sovit dåligt i flera veckor och har ingen lust eller ork till nåt. Sen vet jag inte om jag har så mycket att tillföra i klubben just nu. Han sa att jag fick göra det jag kände för och jag sa ni märker ju om jag kommer...


/Johanna

Av Johanna - 19 april 2009 09:05

Det blev ingen grillning igår. Varför vill jag inte gå in på här. Men vi kan säga så här att igår kom sista droppen som gjorde att bägaren rann över...

Så istället för att ha en trevlig kväll så satt jag i tårar här hemma. Mats kom in och försökte trösta mig, men det var lite svårt i och med att det enda jag behövde var hans famn att gömma mig i men han var ladugårdsklädd och det var inte jag. Så kors i taket men han var hemma väldigt kort tid hos sina föräldrar innan han var här igen.=)


/Johanna


Ovido - Quiz & Flashcards