Alla inlägg den 20 april 2009

Av Johanna - 20 april 2009 12:16

Igår kväll åkte jag till stallet och myste med Faune. Hade med mig en säck ensilage som han fick stå och mumsa i.

Idag har vi varit och tränat galopp på volt. Precis lagom när vi kom dit så kom det en annan tjej ridande och andra hästar i en hage sprang så Fånis blev helt låst i huvudet. Det blev inte bättre av att det var nyutsläppta får i hagen bredvid åkern, men han måste lära sig att inte bry sig om saker runt omkring så jag ägnade mycket tid åt att bara få honom att "coola ner" och lyssna på mig. Jag är ganska trött efter att ha fått korrigera honom hela tiden. Han var riktigt stark idag.*pust*


Imorgon ska jag till revisorn och fixa deklarationen så jag ska sätta mig och plocka ihop allt jag behöver och räkna igenom den så allt stämmer.


Ikväll ska jag sätta mig och boka in lite fler rådgivningar i maj.


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards