Alla inlägg den 21 april 2009

Av Johanna - 21 april 2009 15:51

På morgonen så red jag min bus häst! Det var en massa bus idag, men jag är riktigt stolt för jag lyckades få honom att lyssna på mig!:)


Vi kl 13 var jag inne hos revisorn, sen satt jag där i 1½ timme och gjorde deklarationen för 2008. Jag är så glad att jag inte försöker mig på det där själv längre! Skitsvårt!!!! Jag räknar ut allt och skriver ner det och sen för han in det på alla blanketter och räknar ut det som ska räknas ut. Så värt dom pengarna som det kostar!:)


Sen var jag på konsum och hämtade mitt paket från Börjes.:) Tjena vad ljust det ljusgråa täcket var! Nästan vitt! Haha men det kommer det inte vara när min lilla plutt fått ha det på sig i hagen.;) Så nu har mitt "hästsaks förråd" utökats även med transportskydd, ett nytt impregneringsmedel (hoppas det är bra), arnika, en rasp och en svansrem som jag ska ha på BackOnTrack täcket. Kom på ännu mer saker som jag hade velat haft, men så är det väl alltid!?


Om en timme är det dags för mig att åka och jobba. Det är nästan 8 mil dit så det kommer ta ca 1 tim och 15 min att köra dit. Så det blir nog sent ikväll innan jag är hemma.


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards