Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Johanna - 26 mars 2009 13:29

Idag har det blivit en tur till Vimmerby för att handla mat och lite annat. Bland annat så hittade jag ett par linnebyxor som kommer bli jättebra i sommar.=) Jag har ju egentligen jeansförbud, men håller man på western är det lite svårt med jeansförbud... och speciellt eftersom jeans är mitt favoritplagg.=( I alla fall så får jag försöka hitta kläder som jag kan ha istället och nu har jag hittat 2 par byxor den senaste månaden.=) Jag fick ett par byxor och ett par stay ups för mindre summa än vad byxorna egentligen skulle kostat! Bra för en fattig person som mig.=) Stay ups förbrukar jag ett antal i mitt jobb så jag är väldigt tacksam när jag får rabatt kuponger.=)

Sen hade äntligen min lillebrors födelsedags present kommit hem (1 månad för sent). Nu håller han på och flyttar hemifrån så jag måste väl hitta på någon inflyttningspresent också. Hmmm undrar vad det kan vara....


Som vanligt när man handlar mat så hamnar det saker som man inte planerat att köpa i vagnen och sen när man väl är hemma så saknar man ändå saker... Någon som känner igen det?


Får bli stalltur efter middagen. Solen har försvunnit men jag hoppas på att den kommer tillbaka snart.=)


Har även anmält mig till en ropingclinic i Vadstena 1 maj. Har ju velat fram och tillbaka pga pengar, men nu får jag helt enkelt se till att jobba lite extra så jag får ihop pengar till den.=)


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards