Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Johanna - 12 mars 2009 18:24

Gårdags kvällen blev lyckad. Jag smet lite tidigare eller det var klart men alla hade inte gått. Vilket gjorde att jag var faktiskt hemma hos mamma och pappa redan vid 22.15.=)


Idag har jag varit på LRFs regionförbundstämma i Linköping. En helt okej dag men jag hade för tunna kläder på mig så jag har frusit och lär säkert bli förkyld igen.=( Det drog från ventialtionen hela tiden! Iskallt!!! Efter lunch gick jag och hämtade min sjal och virade in mig så gott jag kunde i den. Till mina bordskamraters lycka.=P Dom hade rätt kul åt mig när jag gång på gång fick vira in mig bara för att den gick upp när vi klappade händer osv. Vi var enbart 4 LRF ungdomar där.... dålig närvaro! Jaja det blev ju desto mer godis åt oss som var där.;o)

Min fd klasskamrat från Mogata var en av dom som var där. Fick veta att han är tillsammans med en annan fd klasskamrat till mig, men hon och jag gick i samma klass på högstadiet. Jag och Erik gick på lekis och lågstadiet ihop sen flyttade jag.


När jag kom hem blev det en varm dusch för att tina upp. Den hjälpte ett tag. Nu fryser jag igen..=( Känner att det är time för vetekudde.=)

Nu ska jag sätta mig och ringa kunder som jag ska leverera grejer till imorgon.=)


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards