Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Johanna - 18 mars 2009 15:29

Vilket helt fantastiskt väder! Om det bara kunde låta bli att blåsa så skulle det vara helt perfekt!=)

Imorse blev det en härlig ridtur i skogen. Faune har ju den sidan att han inte vill ut på tur (han går men väldigt sakta och segt), detta ändras efter en liten stund då tycker han att det är super roligt... Tycker han borde lära sig att han tycker att det är kul, men det kanske är latmasken som pratar ibörjan.=P

Tillbaka från stallet var det bara att göra sig iordning för att åka in till V-by. Vi var och köpte tulpaner som jag arrangerat under tiden som dom andra dukat inför begravningen imorgon. Ska bli spännande att se om tulpanerna är fina imorgon eller om dom bara hänger. Tur att det finns vide att stötta upp dom med om det behövs... =) När allt var ordnat så gick jag och G ut och åt. Blev varsin jättegod skagen baguett.=) Jag åt en chokladboll efteråt. Jag är inte så förtjust i när dom smakar mycket socker. Jag vill hellre ha mycket kaffesmak på dom.=) Hmmm vågar inte kolla mitt blodsocker efter den sockerbomben och den var inte liten heller.=P


Ikväll får det nog bli en promenad igen, men inte ner till sjön det var för krångligt.


/Johanna


Ovido - Quiz & Flashcards