Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

Tillbaka från HC...

Av Johanna - 29 juni 2009 11:36

Varmt, varmt och varmt har det varit på High Chaparral! Hela stället ligger ju på sand och det har blåst en hel del så sanden har yrt omkring. Min nytvättad bil glänser inte längre kan jag säga utan den är bra mycket dammigare än innan jag tvättade den.=(

Men vad roligt jag haft! Hela grejen att befinna sig på ett ställe med härliga människor med samma intresse är helt underbart!

I och med att det har varit så varmt så har jag inte orkat vara vid tävlingsplatsen hela tiden utan det har mest varit när det var ropingklasser. Lade ut bilder på FB igår... skrev att det var lite blandade bilder från HC men det var mest bara en massa ropingbilder.;) Jag är helt fast!!!=)

Tommy hade ingen super helg men man kan ju inte ligga på topp jämt! Bättre gick det för Olle som var riktigt vass i helgen!=) Catrine vann en jättefin sadel i Årets Roper. Hon träffade alla fem kasten! Jätte duktig!!!=)


För övrigt så träffade jag "Minternet" för första gången!=) Vi har ju bara haft kontakt på internet tidigare.

Jag umgicks ganska mycket med Carina och Hanna. På lördagkvällen så satt vi i trapperlägret framför en eld. Riktigt mysigt! Tror att det är nåt som verkligen passar Hanna.=)


Sammanfattat så har det varit en jätte rolig och bra helg med mycket sol. Att sova i bilen var så mycket bättre än att tälta!=)


/Johanna

 
 
Ingen bild

minternet

29 juni 2009 13:24

Jättekul att träffa dig vännen! Du är ännu bättre i verkligeheten än här ;-)

 
Ingen bild

Carina

29 juni 2009 13:45

Tack för trevligt sällskap.. vi trodde du blev chockad i trapperbyn ;o).. hmm.. lite väl grabbigt emellanåt, även för mig som är garvad så att säga..
Men visst är de underbara.. tänk att bara bryta vardagen för detta liv o ladda batterierna.. Längtar efter nästa tävling.. KRAM....

 
Hanna

Hanna

29 juni 2009 15:15

Ja, jag hade gärna bott där istället för på campingen ;P Det var en kul helg iallafall och jag som alltid bränner mig annars verkar vara den enda som varit hela helgen på HC och INTE blivit bränd!! Hoppas vi ses snart igen. Kram

http://jsundberg.blogg.se

 
Ingen bild

Johanna

29 juni 2009 16:56

Nej då Carina! Jag har gått jordbruk...;)Det är så mycket värre!:D Jag hade lite ont i nacken så därför var jag lite tyst. Därav anledningen till att jag gick hem när jag gjorde också, fast kl var väl 1 så så tidigt gick jag ju inte.;)

Det var väldigt trevligt att träffa er 3 och även alla andra.:) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 3 mars 2010 17:12


Hej hopp! Nu är jag här igen!   Har tråkigt och är inte alltför nöjd med min blogg som jag skriver i vanligtvis så jag var tvungen att prova här igen. Snurrigt det blir när man inte är van. Tog hundra år innan jag ens hade lyckats logga in!   ...

Av Johanna - 20 juli 2009 09:55

Jag kommer att blogga i http://johanna-faune.blogspot.com   Den bloggen har precis som denna begränsat utrymme för bilder och sen var den jobbiga att lägga in flera bilder i eller så var det jag som gjorde fel. Hur som så kommer jag använda min blogg...

Av Johanna - 20 juli 2009 04:30

Efter lite funderande så kom jag på att jag provar och gör en blogg på blogg.se. Har försökt med det förut men då var namnet upptaget och jag kom inte på nåt annat som jag ville ha just då.   Men nu har jag http://johannaofaune.blogg.se   Vet ännu in...

Av Johanna - 19 juli 2009 21:16

Jag vill använda mig av mer bilder så jag har gjort en ny blogg! Vet inte om jag tycker om den än. Lite svårare att jobba med, men jag provar några dagar så får jag se.   Ni hittar mig på http://johanna-faune.blogspot.com   /Johanna ...

Av Johanna - 19 juli 2009 10:41

Just nu är det uppehåll men för bara några minuter sen öste regnet ner! Det lär nog komma mer för det är riktigt mörkt! Appropå mörkt så trodde jag att jag var jätte duktig och vaknade tidigt, men jag hade inte ens kommit ur sängen när mitt alarm som...

Ovido - Quiz & Flashcards