Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Johanna - 6 juni 2009 22:10

Min häst har ätit hål i ladugårdsväggen! Vad har han för brist då?????

Jag frågar mamma vid kl 17.30 tror du jag vågar ta en cider nu? Ja säger mamma. När jag druckit ett glas ringer M. Jag svarar Hej hur är läget? M svara Inte så bra. Snacka om att mitt hjärta börjar banka! Sen när jag fick veta att han åt ladugårdsvägg sa jag men se till att han inte kommer åt den då! Det verkar inte som om dom gjort nåt för dom ansåg att då skulle han ge sig på nåt annat... Hallå han ska väl inte äta upp lagårn? Bättre att han äter träd eller nåt, eller? Det märks om om dom satte upp nåt staket. Mats sa att dom har bräder som vi kan sätta dit. Tur! Han har tydligen också ätit rödfärg! koppar brist? Inte vet jag!


Ikväll har vi grillat med våra grannar!=) Dom har bott här i 18 år, nu är deras hus sålt. Känns lite sorgligt!

Flera gånger idag har jag tränat på trick roping. Igår kväll lyckades jag en gång och det var så häftig känsla!=) Idag har jag inte lyckats alls... bara att träna vidare!


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards