Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Johanna - 7 juni 2009 21:26

Det har varit härligt väder idag, men inte så varmt.

Idag har jag lekt mycket med lassot. Men jag lyckas inte så bra. Fattar inte vad jag gör för fel för jag tycker jag har provat alla möjliga sätt som jag kan komma på... :S

På eftermiddagen blev vi bjudna på fika hos några grannar borta i byn. Grannar som ska flytta här ifrån åkte hem utan att jag hann säga hej då. Dom kommer visst ut en dag nästa helg men då är ju inte jag här.=( Vi lär säkert träffas i stan någon gång, men det lär säkert dröja.


Idag har alla brädor kommit upp på vårt uterum, nu är det bara fönster och glasdörrar som fattas. Vi har även hunnit måla en hel del rött och vita knutar. Jag har dock inte målat för det klarar jag inte av... (tror jag). Jag har målat en del fin puts, bara för jag är så petig.


Vi är fortfarande hemma på ön. Imorgon åker jag hem och inspekterar vad min häst åstadkommit...


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards