Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Johanna - 8 juni 2009 19:46

När jag pratade med M häromdagen så fick jag känslan av att hålet var super stort. Jag såg ett hål som var minst 0,5 meter brett framför mig. Det var inte ens ett hål för det var en stock innanför men hålet är 1-1,5 dm brett eller nåt. Han kan sticka in mulen i bästa fall inte huvudet som M sa till mig... Betvivlar faktiskt att det bara är Faune som bitit där för det är på det stället där färgen har varit avskavd i över ett år... han har antagligen bara fortsatt där det redan var lite knaprat. Gav honom en liten bit med mineralsten som jag hade liggandes i skåpet. Han tog tag i den och tog en tugga och åt upp det, så jag tror inte att den stenen fanns kvar länge.


Dom har fått jätte söta griskultingar.=) Jag är inte så "putti nuttig" av mig när det gäller djurungar oavsett art, men dom är riktigt söta.=) Har man jobbat inom lantbruk så försvinner liksom wow-upplevelsen när nya djur föds. I alla fall har det gjort det hos mig.


Imorgon ser vädret ut att vara bra på fm så då ska jag passa på att rida!<3


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards