Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Johanna - 24 juni 2009 08:06

Dagen som jag väntat på såååå länge! I eftermiddag åker jag till High Chaparral för att vara på westerntävling till söndag kväll!=)

Det här året ser det ut som om det kommer bli varmt på HC under tävlingen. Första gången jag var på HC var det varmt, sen har vädret varit ganska tråkigt med mycket regn och kyla. Ska bli skönt att slippa frysa men samtidigt så blir det VÄLDIGT varmt när det är varmt där. Tävlingsbanan är i en grusgrop så det blir som en gryta.


Men innan det är dags att åka har jag en hel del att fixa. Bland annat måste jag till hästen och fixa med hans mugg.... Det har ju varit så blött och sen älskar min häst vatten så han står gärna i vatten och det förbättrar ju inte muggen. Det mesta är nog färdigpackat men det ska fixas mat för några dagar mm. Sen måste jag städa hemmet för det är det värsta som finns att komma hem till ett stökigt hus när man kommer sent och är trött.


Nu kommer det alltså inte komma nåt inlägg från mig förens på måndag.

Ha en riktigt härlig helg, det tänker jag ha!=)


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards