Alla inlägg den 20 juni 2009

=)

Av Johanna - 20 juni 2009 10:47

Igår kväll hämtade lillebror och jag mamma vid bryggan på fastlandet. Kul!=) Vi åkte med lillebrors båt! Han har bättre stereo i den än vad jag har i bilen!! Han har till och med MP3. Fusk! Det var nästan fullfart och hög musik!:D Jag såg ut som jag vet inte vad. Den är ju lite för dragig för min nacke när inte kapellet är uppe så jag hade fått på mig regnkappa och sydväst eller hur det nu stavas. Jag såg nog ut som en gammal skärgårdsmänniska!:D Påpekade lite fint för lillebror att han nog borde sänka musiken när vi närmade oss fastlandet. Han hade tänkte höja! Jag säger då det, UNGDOMAR!;) hihihi Jag menar jag är ju sååå gammal.;)

Idag skiner solen men det kan nog komma någon regn skur i eftermiddag skulle jag tro.


Igår klarade vi oss från regn ända till kl 16. Precis när vi kom hem från midsommarfirandet så öppnade sig himlen ett tag. Sen grillade vi och satt ute tills någon gång efter midnatt.=) Mamma hämtade vi vid kl 22 så när vi var här hemma igen blev det kex och ost. Mormor hade fixat allt så det var bara att sätta sig och njuta.=)


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards