Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Johanna - 21 juni 2009 22:05

Idag har det varit så varmt och skönt att till och med jag har gått i shorts och linne hela dagen. Jag har även legat och solat nere på badberget. Något bad blev det inte, men det blev i alla fall ett fotbad. Varmt var det inte men det var helt okej. Tror tyvärr inte att jag lyckats få någon färg trots alla försök idag.=( Smörjde bara in mig i SPF12 vanligtvis använder jag SPF30. Imorgon eftermiddag blir det hemfärd och sedan ska jag ha en hudvårdsrådgivning på kvällen.


Hoppas att veckan fortsätter så här. Skulle vara kul att vara på chappen utan en massa regn, det var några år sen det var helt okej väder där.


/Johanna

Av Johanna - 21 juni 2009 11:26

Igår kväll vid ca kl 22 blev det strömavbrott sen har strömmen kommit och gått ända fram till 7.30 Så jag tände en massa ljus i mitt rum igår för att se vad jag gjorde. Lite mysigt för det är bara när det är strömavbrott som jag tänder ljus där. För övrigt är jag en ljus människa som gör av med X antal värmeljus per år.


Solen skiner idag, men precis som igår har det kommit lite regnstänk trots att solen skiner. Lillebror och jag ska snart in till fastlandet för att hämta mamma. Nu är hon ledig resten av dagen och imorgon så hon stannar här och åker iland med oss andra imorgon eftermiddag.


Näe nu får jag inte sitta inne längre när det är så fint väder ute...


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards