Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Johanna - 30 juni 2009 19:16

Ja usch vad elak jag är! Det tycker nog Faune iallafall... Idag så red vi på samma ställe som igår, men skillnaden var att båda dom andra hästarna följde med oss. Så medans Faune fick jobba i skritt, trav och galopp på volt gick dom och betade precis bredvid oss. Danne passade även på att rulla lite för att få bort alla flugor och bromsar. Rulla som är bland det bästa Faune vet!

Han gick fint idag också... jag var dock inte så bra i kroppen. Mina höfter krånglade flera gånger. Inte kul. Dom gjorde så att jag fick sluta rida i nästan 1 år för ca 9 år sen. Men så ska det inte bli nu.. det är nog bara lite träningsvärk el liknande efter gårdagens ridning. Det var ju flera veckor sedan jag red senast.

Även idag försökte Faune rulla när jag öppnade staketet. Men denna gång var jag uppmärksam på det och sen sparkade han med frambenet för att få fram jord så han hördes mycket tydligare idag.

I hagen får man rulla!:)


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards