Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Johanna - 18 maj 2009 16:57

Oj vilken nyttig dag! Pappa och lillebror ska köpa med pizza hem! Gott men onyttigt!; ) Jag beställde en som heter Alibaba = oxfile och bearnaise sås gjord på smör. Riktigt fet men god sås!


/Johanna

Av Johanna - 18 maj 2009 14:42

Har ätit ett wienerbröd. Vilken lyx!=)


Eftermiddagen har jag spenderat i soffan och tittat på inspelade avsnitt av 24. Snart är jag ikapp!=)

Tur att jag fick ett wienerbröd att tugga på för annars hade snart naglarna varit helt borta!=P


/Johanna

Av Johanna - 18 maj 2009 10:02

Då var man på fastlandet igen.... Det blev lite extra båttur nu på morgonen för lillebror och pappa skulle titta på ett jobb på vägen. Alltid trevligt att åka båt.=) Det började dock regna precis när vi åkte från det stället så det var bara att plocka in vattenkänslig packning och sedan åka vidare...


Skulle åkt och hälsat på några kompisar ikväll, men hon är förkyld och jag vill inte bli förkyld så jag "avbokade" det. Måste jobba också så det hade kanske blivit stressigt... Måste föranalysera min klass som jag ska ha imorgon bl a.


/Johanna



Ovido - Quiz & Flashcards