Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Johanna - 4 maj 2009 18:20

Undra om han märkte nåt... Jag hade i en vitlökslyfta i köttfärssåsen. Jag kände det jätte tydligt men Mats sa ingenting. Han hatar vitlök!


Ikväll är en ringa kunder kväll. Följa upp provpåsar, produkter och boka nya rådgivningar. Mats tyckte att jag kunde följa med till lagårn, men jag påpekade lite fint att jag inte kan jobba gratis åt dom jämt! Måste ju sköta mitt eget jobb, så det är väl det jag gör nu då! hihi kanske inte just denna minut.;)


/Johanna

Av Johanna - 4 maj 2009 12:18

Idag blev det bara fodring, sen hem och städa på toaletten som inte är någon toalett längre utan ett förråd med en "camping toalett".


Jag är jätte trött! Gick till lagårn vid kl 7 för att driva på dom sista kossorna och sen diska maskinerna. Förstår inte varför jag inte kan gå upp på morgonen när jag har alarm ställt utan att vara mer död än levande resten av dagen... Det handlade bara om en timme tidigare än jag brukar vakna.*suck*


Lite skönt att vädret inte är det bästa idag, då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag sitter inne idag.=)


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards