Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Johanna - 14 maj 2009 12:16

Var iväg och jobbade på fm. Fick en del sålt och mer ska beställas när jag lägger mig nästa order.=)


Då var man korthårig igen! Eller korthårig är väl att ta i men det är klippt i höjd käkbenet och sen sneklippt upp till näsan. Bak är det klippt i höjd med hårfästet och sen uppklippt för att få volym. Riktigt lockigt är det! Alla frisörer är så avundsjuka på mina självlockar och mitt glansiga hår! Tänk om man kunde se det på det sättet själv!


Har pratat lite med en kompis på FB hon påminde mig om när vi var små och sminkade oss och fixade oss tillsammans. Nu jobbar jag som fristående hudvårdskonsult och hon som hudterapeut! Kul ju!

Haha vad minnen som kommer fram när man tänker efter. Alla är inte allt för smickrande men men... =)


Har inget att berätta om Faune, men Emma har lovat att skicka bilder till mig om hon tar några när Tommy rider honom.=)


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards