Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Johanna - 13 maj 2009 20:48

Jaha då var man hemma igen. Det blev bara 2 st på rådgivningen men det var helt okej i af! Dom handlade sånt som jag vill bli av med så jag är jätte glad. Limited Edition produkter alltså såna som finns så länge lagret räcker. Så det är ju inget som jag kommer lägga ner pengar på att beställa nytt utan dom får bli min lön om jag inte investerar dom i mitt lager dvs.

Mitt i rådgivning så började det vibrera i min väska. Då var det en annan kund som ville beställa produkter. Jag svarade ju självklart inte då utan ringde upp när jag var på väg hem. Men det är riktigt kul när dom ringer själva och vill prova nya produkter eller bara fylla på i sitt badrumsskåp.=)


Imorgon bitti kl 9 har jag nästa rådgivning.

Kl 10 ska jag klippa mig för första gången sen början på november! Jag som lovat mig själv att gå till frisören minst var 8e vecka! I mitt jobb så betyder ju även hår och sånt mycket. Man måste ju ha ett fräscht utseende i allmänhet för att ge en bra helhetsbild. Mitt hår är ingen katastrof nu, men det börjar bli riktigt långt!


/Johanna

Av Johanna - 13 maj 2009 11:08

Hade fått mail av Tommy. Ridningen igår hade gått jättebra och han tycker att jag har en väldigt trevlig häst!=)


/Johanna

Av Johanna - 13 maj 2009 10:14

Saknar min pålle! Men han har det säkert jättebra!=)

Jag har inte hört nåt från Tommy så jag antar att det betyder att det går bra.=) Han skulle rida lite lätt igår sa han innan jag åkte och enligt C&RR som pratat med Emma så blev första ridpasset igår.=)


Tänk vad spännande första gången jag får rida honom efter att han varit på träningen! Kommer det gå bra eller kommer vi missuppfatta varandra när han lärt sig en massa nytt som jag inte kan? Ska bli skönt att rida några pass för Tommy så han kan hjälpa oss.

Måndagen den 25 maj åker jag nog dit. Ingen tågbiljett beställd än för jag måste ju ha klartecken från Tommy först vilken tid som han kan hämta mig på stationen. Faunes hemfärd blir nog på onsdagen den  27 maj tror jag. För på tisdagen så måste min lillebror vara hemma för mamma ska till sjukhuset och då måste ju min lillebror vara med pappa eftersom dom delar på att vara personligassistent åt honom...


Ikväll har jag en hudvårdsklass. Ska bli riktigt kul!=) Återkommer mer om den senare.


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards