Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Johanna - 5 maj 2009 11:49

Nu är Faune behandlad igen. Den här gången var inte alls som den förra. Det märktes verkligen att han gått och felbelastat. Ajaj hade han. Riktigt spänd! När Lina behandlade hans länd så sparkade han bakut!

Men Lina tror att han kommer blir bra nu. Han ska stå i 2 dagar så på fredag ska jag rida lite lugnt, sen på lördag ska jag rida ett hårt pass för att se om han blir halt. Jag har precis bokat om med Tommy så han ska dit en dag senare. Då hinner jag ju rida igenom honom hårt 2 gånger och se om han klarar det utan att bli halt. Han gick helt rent idag.=)

När han kommer tillbaka från Tommy så ska han behandlas igen för att kolla så att han inte blivit sämre.


Ikväll har jag en spakväll. Ska bli riktigt kul men det är alltid lite nervöst första gången varje år! Det är ju ett antal månader sen jag pratade om dom produkterna senast och sen handlar det ju alltid om att komma på vilken ordning allt ska visas osv. Hade ju varit mysigt att kunna sitta ute, men det går alltid att fixa till det så det blir mysigt även inomhus.=)


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards