Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Johanna - 17 maj 2009 21:44

Skrev ett inlägg imorse men det försvann när jag skulle spara och jag orkade inte skriva om.


Dagen har varit jättebra! Är väldigt nöjd med det jag lyckats åstadkomma den här helgen och utan att få ont.=) Vet ju visserligen inte hur jag mår imorgon men just nu kan jag inte känna att det skulle vara någon värk på väg. Ser fram emot onsdag då vi kommer tillbaka hit. Åker in till fastlandet imorgon fm och är där tills på onsdag. Då följer även mormor med hit.

Har en hel del som jag vill göra nästa helg. Det börjar bli så fint nu att jag skulle vilja ta hit Faune, men det är för mycket jobb för bara en vecka som det blir i sommar. Min första semestervecka krockar med Cow and Ranch Nationals så det blir det istället för att vara här. Så sista veckan blir här.


Har kastat en hel del lasso idag! Måste ju försöka komma i lite bättre form inför att jag ska träna för Tommy om en dryg vecka.=)


/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards