Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Johanna - 3 mars 2010 17:12

Hej hopp!

Nu är jag här igen!  


Har tråkigt och är inte alltför nöjd med min blogg som jag skriver i vanligtvis så jag var tvungen att prova här igen. Snurrigt det blir när man inte är van. Tog hundra år innan jag ens hade lyckats logga in!   Jaja nu är jag inloggad och har koll på användarnamn och lösenord och sånt.  


Hihi vad många roliga smileys det finns här!  


Idag skulle jag försöka rida, det gick inte alls pga den dumma skaren så det blev avstegsträning istället. Faune stod och somnade under tiden som jag kravlade mig upp på hans rygg och sen av på andra sidan och så höll jag på, gång på gång.


Nu ska jag kolla vidare. Jag är lite nyfiken på hur många bilder man får använda nu.

  

Här ser ni Faune som står och sover lite!  


See ya!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards